Thursday, November 19, 2009

Alhamdulilah,segala puji dan syukur dipanjatkan kepada ALLAH S.W.T,Tuhan yang Maha Agung yang tidak pernah sesaat pun terlalai memerhatikan kita.Selawat dan Salam ke atas junjungan Nabi S.A.W,kaum keluarganya,para sahabat,para tabiein para pejuang Islam disepanjang zaman yang telah berjuang sehingga kita tersentuh dengan nikmat Iman dan nikmat Islam…

Alhamdulilah,berakhirnya sesi menuntut ilmu semester 3 di bumi kampus yg permai ini,,selepas sahaja menyelesaikan paper Organizational behavior kelmarin..kini,masih berbaki 5 semester lagi untuk saya teruskan perjuangan dalam mencari ilmu...hari-hari yang mendatang InsyaALLAH ditempuhi dengan sabar dan tabah…InsyaALLAH..

Rasa terlalu lama tidak mengarang,tidak menulis…tidak bertinta ayat2 yang meluahkan segala yang terbuku di hati..sebelum ini,hanya sentiasa mengarang diminda akal sahaja..hari-hari berangan untuk mengarang n menulis,,hendak tahurasanya apabila diri reti untuk menulis..mungkin disebabkan kurangnya membaca..maka idea untuk mencipta kata-kata sukar untuk dilakukan..Mungkin juga saya tidak pernah untuk mencuba mencipta,mengarang dan menulis..
InsyaALLAH dengan cuti sebulan ini akan saya penuhi dengan membaca bahan ilmiah dan belajar untuk mengarang.hehe..mungkin selepas ini blog ini lebih terhias dengan karya saya sendiri,InsyaALLAH..
::Sahabat2 yang dirahmati ALLAH sekalian,sudilah kiranya berkongsi dengan saya tips2 mengarang dan menulis dengan baik,,tegurlah saya sekiranya selepas ini penulisan saya tidak bersesuaian dan tidak elok bahasanya::



No comments:

Post a Comment